Lakes Entrance

14 december 2010 - Lakes Entrance, Australië

Zo 12-12-2010

Koude nacht gehad, maar gewekt door de warmte va de zon. Lekkere boterhammen met pinkakaas en honing gegeten. Het avondeen is ook telkens goed. Gisteren bijvoorbeeld pasta met rode saus en tonijn. Waar we nu ziten is 17 km off road. We reden door kuilen en een waterplas. Mark en Bastiaan zitten te zingen en spelen wat op de blauwe gitaar. Lekker om bij te zitten schrijven. De zon gaat weer schijnen, dus ik ga nu ven naar he strand met mn camera.

Ma 13-12-2010

Iedereen gaat vandaag een wandeling doen. Dus vroeg eruit. Maar Niels en ik gaan Eden in. We zijn naar de TA geweest (autozaken), wat winkels, infocentrum en internetgebouw. Voordat we naar de vuurtoren (eindpunt wandelroute) vertrekken nog boodschappen gedaan bij de Bi-lo. We kwamen te laat aan bij het eindpunt, zij ook. Rijden met Niels in zijn toyota cruiser was cool en gezellig. De vuurtoren en eromheen was mooi.

Di 14-12-2010

Vannact bij Bastiaan in de auto geslapen. Na een lekkere lange douche. Goed warm en lang geslapen. Wel af en toe Bastiaan porren, omdat ie lag te snurken. 'S ochtens rustig geduched, ontbeten met een pannenkoek en afgestald. Vandaag leggen we een een langer stuk af. Van Mallacoota naar Lakes Entrance. In Lakes Entrance vragen we bij het infocentrum naar passende accomodatie. We krijgen met de hele groep allerlei informatie. Een camping was aan de durte kat. Maar toen we nog wat rondkeken in de winkl belde de campingeigenaar trug voor een aanbieding. Ds werd het toch sunnyside park. Toen ik later vandaag de hemel zag verkleuren, liep ik richting zonsndergang en water. Voor de eerste keer in Australie de zonsondergang gezien. Gaf een goed gevoel. Bij terugkomst snel klaarmaken voor de pub, want die sluit al om 11 uur. De pub was zo goed als leeg. Slecht drie australische mannen. Na 11 uur stonden de medewerkers geirriteerd te wachten om af te sluiten.

De foto's op picasa lopen wat voor op mn blog. Heb er net foto's van gisteren opgezet. Ik vind het trouwens ook wel leuk om eens een mailtje te ontvangen met foto's van jullie witte kerstdagen.

Veel plezier in de sneeuw!

x

1. David:
    27 december 2010
    Hey Yvanca, alvast een goed oud&nieuw gewenst he! Ga je het nog vieren? Groeten David