Happy New Year!

1 januari 2011 - Melbourne, Australië

Lekker aan het bijkomen van een goed nieuwjaarsfeest? Ik hoop dat jullie leuke feestdagen hebben gehad! Ik zit sinds een week in Melbourne. Ik heb er kerst en oud en nieuw gevierd. Omdat ik een tijdje in deze grote stad blijf, kan ik hier mooi mijn weblog gaan bijwerken.

Foto's van mijn kerst en NYE (oudjaarsavond) staan op http://picasaweb.google.com/YvancaIke

De beste wensen voor 2011!

Kus Yvanca

1. Cristiaan, Liselore, madelein:
    1 januari 2011
    Een gelukkig, gezond en reislustig nieuwjaar gewenst!
    Leuke foto's uit Melbourne en het lijkt me heel bijzonder om kerst te vieren met een zonnetje erbij en in korte broek....
    Groeten van ons.
  2. Henk:
    1 januari 2011
    Kerstmis in de zomer dat lijkt me wel wat
    En natuurlijk de beste wensen voor 2011

Groetjes
  3. Mirella:
    Hoi Yvanca,

A beautiful happy new year! en ik zag het al.. ook in Melbourne lekker in het park rondhangen en van vuurwerk genieten. Tof.. reis lekker door, begreep van je paps en mams nu zonder groep. Suc6!
  4. Jan & Jef:
    3 januari 2011
    Hej Yvanca,

We willen je eerst nog vanuit een Ede een goed 2011 toewensen. Vreemd idee hoor dat jij daar aan de andere kant van de wereld kerst en oud en nieuw hebt gevierd. Zal voor jezelf ook wel een vreemde ervaring zijn. Geniet van je reis en we zullen je volgen op je weblog.

Jan en Jef
  5. Wil:
    5 januari 2011
    Hoi Yvanca,Een goed begin van 2011........heerlijk op reis. Gelukkig Nieuwjaar.
    Je hebt al mooie foto's gemaakt, kunnen we toch een beetje meegenieten.
    Fijne tijd nog in Australie, groetjes Wil
  6. Jacco:
    6 januari 2011
    Dag Yvanca!

Een beetje laat maar daarom zeker niet minder gemeend; de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

Het doet me goed om te lezen dat je je vermaakt. Doet je e-reader het ook nog? :P

Groeten!
  7. Jet:
    6 januari 2011
    Happy New Year!!!!! Was je voor of niet;)
    Hoe issie?? Mis jou ..wil je stem horen!!!!
    Je ziet er goed uit! en de foto's zijn AWESOME!!!!

Lof you ga gewoon zeggen tot gauw hihihi xxxx
  8. Yvonne:
    13 januari 2011
    Hai lieverd..
    Tijdje niet gesproken ;-) maar als eerst wil ik je nog een heel liefdevol en gelukkig 2011 wensen!!!
    Nou mijn einde van 2010 was niet zo leuk maar dat heb je wel gehoord van je ouders. Ga 2011 opnieuw goed in en hoop dat dit een beter jaar voor me wordt. En als je terug bent gaan we onwijs veel stappen en op mannen jacht hihi.. Nou lieverd geniet er van! Het ziet er allemaal geweldig uit!!!
    Mis je! Love you!!
    Dikke kus Yvonne