Een camping :D

8 december 2010 - Narooma, Australië

Ma 6-12-2010

Boodschappen gedaan in Bateman's Bay en verder gereden naar een camping met alleen wc's. Zelfs zonder water. Sommige campings zijn meer picnic areas dan campings.

Di 7-12-2010

Toch 2 nachten gebleven want we wilden even rustig aan doen. Twee gezellige avonden bij het kampvuur. Inmiddels wel een nieuw muggenbultenrecord gevestigd van 50 bulten.

Woe 8-12-2010

Vertrek van de extreme camping in Murramarang National park. Wat mij betreft morgen er wel wat faciliteiten zijn. Soms worden we al blij van een drinkwaterkraan. Wel goedkope manier van rondreizen. Vandaag is mijn lieve moeder jarig, dus ik ga mn best doen voor een telefoontje! We zitten vaak ver van de bewoonde wereld, in natuurparken. Zonder telefonisch bereik en electriciteit. Maar wel heel mooi tussen leguanen, kangaroo's, mieren, vogels (wat een rare geluiden allemaal), hagedissen, vlinders en wasbeerachtigen. Die laatste dieren zitten vaak in onze plastic tassen te graaien. Van slangen heb ik er gelukkig nog maar 1 in het wild gezien. Die lag lekker rustig te slapen. Gisteravond was er veel drank gedronken en 's ochtens waren we 1 van de jongens kwijt. Even later vonden we hem slaap op het strand. In Monyua hebben we een hapje gegeten. Het bellen lukte hier nog niet, maar later wel. We rijden naar een camping met douches, altijd fijn! De camping heet Easts Noorama Shores Holiday Park. In het douchegebouw een half uur naar Apeldoorn gebeld. Nu heb ik nog maar 20 dollar beltgoed over. De camping is mooi gelegen aan een baai. Maar het wordt erg slecht. Om 2 uur s nachts willen we dan toch gaan slapen. In de stromende regen ren ik naar mn tent, ruk de haringen uit de grond en sprint samen Marit en de tent naar de overdekte bbq plaats. Vanwege de zware bliksem en donder slaap ik bijna niet en wordt de volgende ochtend chagarijnig wakker.

Er staan weer nieuwe foto's op picasa!

Veel kijkplezier..

Kus

1. Cristiaan, Liselore, madelein:
    15 december 2010
    Hi avonturier, Wat schrijf je toch een leuke verhalen en fijn dat je het zo naar je zin hebt! We wensen je nog heel veel plezier en zijn alweer benieuwd naar je volgende avonturen.
  2. Jet:
    16 december 2010
    Het klinkt allemaal echt ontzettend heerlijk die avonturen;)

Drink er zaterdag 1tje op je schat, je bent er sowieso bij;)

Lof you!!!