Sydney

1 december 2010 - Sydney, Australië

Do 25-11-2010

De vlucht is goed verlopen. We gaan met een bus naar het hostel waar we een 8 persoonsslaapkamer hebben. De tijdzones doorreizen en om 12:00 aankomen geven je een raar gevoel.

Vrij 26-11-2010

Deze ochtend is de regelochtend. We gaan o.a. naar de bank. Daarna hebben we eten bij een food court gehaald en het opgegeten in Hyde park.

Zat 27-11-2010

Al e-en beetje gekleurd door de zon. Deze mooie dag maken we een tocht door de blue mountains met een geweldige chauffeur, genaamd Jim. De eerste kangaroes worden gespot. 'S avonds gaan we uit bij The Gaff.

Zo 28-11-2010

We maken een cruise door de haven. Helaas is het wat grijs weer. We lopen door de mooie botanic gardens. Deze avond eten we voor het laatst met de hele groep van 32 personen. Daarna gaan we naar een kroeg waar de legendarische soulozanger Bo optreed.

Ma 29-11-2010

Na een relaxte ochtend auto's kijken. Daar gingen wel wat uurtjes in zitten. Omdat mijn telefoonkaarten niet werken koop ik een vodafoon prepaidkaart. Eindelijk het thuisfront spreken.

Di 30-11-2010

Lekker uitgeslapen, het is toch regenachtig. Vandaag voor het eers een wasje draaien. En even dit blog bijwerken. Weer naar de botanic gardens, het blijft mooi en is groot.

Woe 1-12-2010

Backpack opnieuw ingepakt en uitgechekt bij G'day. Een klein stukje verderop is het volgende hostel, Woodduck. Met regenzak om backpack en plu op naartoe gelopen. Pluspunt van het nieuwe hostel is het dakterras. Maar gelaas is ghet weer hier slecht. Soms regent het zo hard dat se stoepen en straten in rivieren veranderen. Einde van de ochtend naar de Art gallery geweest. Na een pizza het volgende museum, het Australian museum. Was super. Zelfs een diamantpython aangeraakt.

Tot later, tijd is voorbij....

x

1. Sophie:
    9 december 2010
    He Yvanca!! Goed om goede berichten te horen!! Waarneer ga je richting Melbourne? Nou ik volg je blog! geniet van al het mooois en de leuke mensen die je allemaal gaat ontmoeten! liefs Sophie
  2. Jet:
    Lieverd!!!!!

Hele dikke knuffel uit Haarlem en kan nu al niet wachten op je volgende verhalen, HEERLIJK!

Lof you(K)
  3. Jacoline:
    9 december 2010
    Hey meid! Fijn om iets van je te horen :) Zo te zien ben je Sydney al aardig aan het verkennen! Zag vandaag dat je mijn voicemail had ingesproken.. helaas stond er maar een klein stukje op van wat je had ingesproken... Heb je al een nieuw telefoon nummer? dan kan ik je binnenkort een keer terug bellen. Tot snel! Dikke knuffel xx Jacoline
  4. Johan:
    Hoi Yvanca,

Leuk om te lezen dat je je goed vermaakt.
    Geniet maar van al het moois!!!
    Altijd leuk om weer iets van je te lezen.
    Groeten uit een koud en wit Apeldoorn,

Johan
  5. Paul-Jolijn-Joar-Jell:
    12 december 2010
    hoi yvanca

jammer van die regen
    maar verder lees ik dat je je wel vermaakt
    geniet van alles wat je ziet

JOAR
  6. Jacco:
    12 december 2010
    Hey wereldreiziger!

Lekker hoor... en je foto's: jaloersmakend;)

Je hebt gewoon de Harbour Bridge beklommen... geniaal! Ben je ook nog het Opera House in geweest, een voorstelling meegepikt?

Vooral blijven bloggen... en foto's maken!

Groeten!
  7. Henk:
    14 december 2010
    Hey Yvanca !
    Leuk die vehalen van jou,zo maak je eens wat mee.
    groetjes Henk