Bericht vanuit Taipei

24 november 2010 - Taipei, Taiwan

Heeeey allemaal!

Hier Yvanca vanaf het vliegveld van Taipei. De reis is tot nu toe goed verlopen. Ik heb al heel veel te vertellen. Helaas heeft mijn telefoon geen bereik. Gelukkig heb ik een vrije computer gevonden. Over 2 uur vertrekken we naar Sydney. Vanmiddag heerlijk verblijf gehad in een 5 sterrenhotel. Ja lekker luxe zwemmen en bubbelen! Echt van genoten na de lange reis tot zover. Voordat we naar het hotel konden was er 1 meisje die niet verder mocht, omdat haar visum voor Australie was afgewezen. Dat gaf wat ophouding. En voor haar is het natuurlijk verschrikkelijk, zij mag voorlopig Taiwan niet uit. We hebben na het zwembad nog even geslapen in de hotelkamer, op een echt bed :)

Nu best gaar. Straks 9 uur vliegen in een airbus en dan komen we op de eindbestemming.

Jullie horen weer van me vanuit Sydney!

Groetjes Yvanca

1. Eefje:
    Hey Yvanca,

Leuk om je zo te kunnen volgen. Een hele goede reis verder en natuurlijk veel plezier!;)

Liefs, Eefje
  2. Tanja:
    24 november 2010
    hé yvanca. had voor mijn vertrek nog iets van me willen laten horen, maar er kwam iets tussen... hoor je nog wel.

heel veel plezier. geniet ze. ben benieuwd naar je avonturen.

groet,

tanja
  3. Marcel Ike:
    Hoi Yvanca,
    Heb je nog wel ons smsje gekregen? Ma kom hem moeilijk verzenden vandaar pas gisteren avond om 21.00 uur. Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt, ook leuk om je zo te volgen met die prachtige foto's uit Apeldoorn.
    groet Pa
  4. David:
    24 november 2010
    Hey Yvanca, leuk dat het nu eindelijk op reis bent! Ben je al een beetje 'geland' of is het nog wat onwerkelijk? Bij mij duurde dat wel een paar dagen toen ;)

Reis ze en upload maar veel vette foto's!
  5. melissa:
    hee yvanc,
    eindelijk op reis, nu nog 9 uur pff lang hoor !
    ik hoop snel weer wat van je te horen !
    xmelis
  6. Yaobi:
    25 november 2010
    Hee Yvanca!
    5 sterren? Doe maar weer zo.. ;)
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen vanuit Australië!
    kus Yaobi
  7. Jet:
    27 november 2010
    Lieverd wat fijn dat alles zo goed gaat, ben nu al benieuwd naar je volgende bericht;)

Groetjes van tante Janny en ome John en een dikke kus van mij en Jeroen(K)
  8. Françou:
    28 november 2010
    Hallo Yvanca,

Wat leuk om je blog te lezen! Ben benieuwd naar je Australische avonturen!

Groetjes,

Françoise
  9. Henk:
    28 november 2010
    Hallo Yvanka
    Terwijl ik zonnige plaatjes op je blog zie,is hier in Holland de winter weer begonnen,ik ga je volgen
    op je reis
    Groetjes Henk (je weet wel van Paleis het Loo )