Auckland

27 januari 2011 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hoi hoi!

Hoe is het met jullie? Ik zag in de krant dat het in Amsterdam maar 1 graad is. Vandaag was het hier stralend blauw met 25 graden. Tsja logisch dat jullie jaloers zijn...

De nacht van dinsdag op woensdag ben ik om 2 uur aangekomen bij mijn hostel in Auckland. We hadden 3 uur vertraging. Gelukkig had ik een Nederlander ontmoet bij het inchecken, dus genoeg praatvermaak. M'n eerste dag in Auckland ben ik het hele centrum doorgelopen, heb een NZ simkaart gekocht en heb ik een trip naar het noorden geboekt. Morgenochtend vertrek ik met een backpackersbus naar de Bay of Islands. Ik verblijf een paar nachten in Paihia. Daar ga ik ook zwemmen met dolfijnen. Ja, mijn meisjesdroom ga ik verwezelijken!

Vanavond heb ik pasta gekookt met een zwitserse meid, 27 jr. Ze zit nu naast me en we slapen in dezelfde kamer. Ze vertelde me net dat ze dacht dat ik zwanger was. Ja ze is niet de eerste. Ik eet dus meer dan voldoende. Mijn benen zijn trouwens wel super gespierd en bruin.

Op picasa staan weer nieuwe foto's!

Liefs uit Nieuw Zeeland

1. David:
    27 januari 2011
    Hey Ivanca, leuk weer eens wat te horen. En dan zit je opeens op NZ? Ga je een auto kopen of met een toeristenbus over de eilanden? Vergeet niet de glow-worm grotten te checken, die zijn echt chillaxed.

Greetz David
  2. Jene van der Heide:
    27 januari 2011
    Hoi Yvanca, dat je alweer in NZ bent! Ik vond de bay-of-islands een heerlijke plek om te relaxen (zwemmen, wandelen, zeilen). Vergeet niet de Tongariro-walk te doen en naar het Waipoua forest te gaan op het Noordereiland. Op het Zuidereiland is de Abel Tasman Track super (3 dagen sjouwen), Milford sound ook en natuurlijk sperm whales kijken vanuit Kaikoura. Kortom: GENIET !
  3. Jet:
    28 januari 2011
    MIS JOU!!!!!!!!!!!!

Lieverdje(K)
  4. Jose:
    3 februari 2011
    Hoi Yvanca, groetjes uit een heerlijk warm Bali, leuk om te lezen hoe het jou vergaat! Geniet er maar van, doen wij ook! Groetjes van Jose, pedicure praktijk Balans.